onsdag 22. april 2009

Fellesvegleiing tirsdag 21 april

I går hadde eg fellesvegleiing med hovudvegleiar Ashley og medstudentane Caroline, Silje, Gry og Katrin. Det var veldig bra å diskutere prosjekta saman, og eg fekk nyttige tilbakemeldingar. I høve til prosjektet mitt snakka me primært om ideen min med kategorisering av undervisninga i ulike emne. Eg har kome fram til stikkorda LYTT - LÆR - LES - LEIT - LEIK. Stikkorda vil hjelpe meg både i videre utviking av konsept og med det visuelle. Dei famnar om kjerneomgrepa mine, samt at viser til ulike måtar å tileigna seg nynorsk-kunnskap på. Eg ynskjer altså at undervisninga skal kunne kategoriserast, og truleg utviklar eg ein form for klassesett med aktivitetskort som fortel kva elevane skal gjere. Aktivitetene under kvar kategori kan vere ei blanding av mine forslag og den aktuelle klassen sine forsalg.

1 kommentar:

Ingrid sa...

Hei. Hørtes veldig smart ut. Du er flink vennen.