torsdag 14. mai 2009

Fellespresentasjon 13 mai

Ny fellesgjennomgang. Denne gongen med fokus på det visuelle. Sjølvsagt vart det også snakka om det konseptuelle, og eg fekk gode tilbakemeldingar på kategori-inndelinga mi, og innspel på kva aktivitetar som kunne vore aktuelle. Det vart peika på at eg burde teste ut konsept på elevar på austlandet. Dette ynskjer eg å få til tidleg på hausten. Samstundes ynskjer eg å kontakte ein bokmålsskule her i Bergensområdet, sidan det vil vera meir tilgjengeleg for meg. Skulen eg har kontakt med, Fauskanger barne-og ungdomsskule, er ein nynorskskule, og dei vil sjølvsagt ha andre tankar om målforma enn dei som har nynorsk som sidemål.
Det vart også nevnt at det kunne vore fint at elevane skulle produsere noko i løpet av denne veka. Dette har eg tankt på sjølv også, som t.d avis eller magasin. Det kunne også vore interresant å utvikle eit forum der klassar kan komme i kontakt med kvarandre på tvers av skular og landsdelar. Det kan også utviklas til å vera ein konkurranse mellom klassar. Det vart peika på viktigheita av at elevane sjølv kan utvikle språket, ved å t.d skape nye nynorske ord.


Ingen kommentarer: