tirsdag 19. mai 2009

Semesterevaluering



19 mai, og semesterevaluering med Ashley Booth og Geir Goosen.
På evelaueringa snakka me aller mest om masterprosjektet, utvikling, status og framtida. Me snakka spesielt om kva som burde vera klart til etter sommaren.
Først og fremst bør eg arbeide ut ei "smørbrødliste" der mange, rare og gøyale aktivitetar (realistiske som urealistiske) er beskreve. Det vil også vere ein fordel om desse aktivitetane på ein eller annan måte er testa på skuleelevar.
Sidan Geir Goosen ikkje var på den visuelle presentasjonen i sist veke, såg me på presentasjonen i saman, og eg fortalte kort kva form prosjektet mitt har teke. Konsept, med kjernebegrep, kategoriar og mål vart gjennomgått, og me såg på dei visuelle utprøvingane mine.
Me diskuterte også i kva grad eg skal inkludera brukaren i dette prosjektet. Både Ashley og Geir meinte at noko brukarinvolvering er på sin plass. Eg er forsåvidt einig i dette, spesielt med tanke på testing og input frå elevar. Eg har jo allereide eit lite samarbeid med Fauskanger skule på Askøy, men skal få i gang eit samarbeid på ein bokmålsskule i bergensområdet også.
Det vart også nevnt at internettmediet bør vere ein del av prosjekte mitt. Om dette blir i form av ei nasjonal nettside der det blir interaksjon på tvers av skular, eller om det blir ei lokal side, veit eg ikkje ennå. Det kunne sjølvsagt vore bra å ha eit større forum der aktivitetar, tips og konkurransar kan føregå på tvers av skular.
Geir Goosen nemne to bøker: Traktorland og Det norske huset. Kan hende eg kan kontakte forfattarar/fotografar/designarar av desse bøkene for tekstar og/eller bildemateriale?

Ingen kommentarer: