tirsdag 7. juli 2009

Lesarinnlegg og artiklar.

Det har hopa seg opp med avisutklipp og artikklar gjennom året som har gått. Eg må prøve å få orden og å lese gjennom og sjå kva som er brukanes i videre arbeid.



Avisutklippa handlar om nynorsk, eller om undervisningsformer og pedagogikk. Det kjem sjølvsagt fram ulike meiningar om nynorsken, og noko av desse haldningane refererte eg til i analysen i den førebelse skriftlege delen. I den fyrste fasen av masterperioda var det avgjerande for meg, og utviklinga av oppgåva, å ta med seg alt det som vart skrive om nynorsken. No, når fokuset mitt er å rette meg mot skulen, har også emna på avisutklippa endra seg noko. 2 av artiklane på biletet (over) , "Undervisningens hellige gral" og "Elevene lager kunnskapen", handlar om undervisning og undervisningsmetodar. T.d er det gjort forskning på kva faktorar som spelar positivt inn på elevar si læringsutbytte, og i følgje undersøkjingar gjort av John Hattie, er læraren den viktigaste brikka for kunnskap. Læraren si evne til kommunikasjon og evna til å fremme elevane sin kommunikasjon, samarbeid med elevane og elevane si sjølvevaluering er dei mest essensielle faktorane(medan gruppestørrelsar, fysisk aktivitet, lekser, prøver og testar kjem lengre ned på lista til Hattie, som består av 136 faktorar.)

På Årstad vgs har nokre av elevane vore med på å forme undervisningsmateriell for minioritetsspråklege elevar på VK1, Medier og kommunikasjon. Dette er eit samarbeid mellom skulen og Fagbokforlaget, og skal resultere i nettressurs som skal lanseras til hausten. Elevane som lagar materialet seier at dei sjølv har stort læringsutbytte av ei slik tilnærming til stoffet.

Dette er to eksemplar eg ynskjer å ta med videre i utvikling av konsept.

Ingen kommentarer: