torsdag 12. november 2009

Ivrige elevar....

...ved Bjørndalskogen skule.


I dag (12 november) har eg vore å testa nokre aktivitetar på 7 trinn ved Bjørndalskogen skule. Det var veldig gøy å sjå at dei fleste aktivitetane er gjennomførbare. Det var interessant at det vart litt nynorskdiskusjon rundt borda hjå dei ulike gruppene, og eg fekk idear om kva aktivitetar som med fordel kan utvidas. Eg fekk testa heile 8 aktiviteter og er svært godt fornøyd :)

Rollespel med både gris, kråke og nøkken.




Eg fekk også litt tilbakemelding på noko av det visuelle eg har gjort. Dette er ei gruppe sine fargepreferansar, samt deira forslag til kva som kunne vore gjort anleis, og kva fargane minner dei om.

Hehe...eg håpar dette var meint til meg :)

2 kommentarer:

master prosjekt sa...

dette ser jo veldig spennende ut Grete, gleder meg til å høre mer....

Anonym sa...

Dette virker veldig spennende ja. Vil gjerne ha oppgaver og ting og tang når du har utvikla det videre. Vil gjerne gjennomføre det i klassen i 6. el 7.

Ingrid