onsdag 28. januar 2009

Vegleiing med Ashley

Vegleiing med Ashley 28 januar 2009

På denne vegleiinga gjekk me gjennom lista mi over kva eg har gjort research på og kva område eg ynskjer å gjera research på. Inndelinga og overskrifter på denne lista var litt uklårt, men etter noko forklaring vart researchen inndelt i 3 hovedgrupper:
1- Den nynorske situasjonen ( språk og identitet, historikk, organisasjonar, haldningar i samfunnet, kultur, litteratur og media, språkpolitikk, personlege erfaringar, statistikk...osb...)
2 - Undervisning og faget Nynorsk ( diverse rapportar om sidemålsopplæring, den kulturelle skulesekken, digitale hjelpemidlar, diverse nettressursar, motivasjon, konkurranse, leik, korleis andre fag blir lært bort, "feltarbeid"...osb)
3 - Visuelt assosiasjonar (ornamentikk og rosemåling, det visuelle som er retta mot ungdom, målrørsal sitt visuelle materiale, Ivar Aasen-metode....)

Denne organiseringa syns eg verkar fornuftig. Eg er glad eg har funne fokus, men merkar eg må vera flink til å jobbe med det visuelle parallellt med det teoretiske. Til neste vegleiing skal eg skrive meir utfyllande enn det eg allereide har på kvart av punkta på lista, samt ha ei skisse på strategi. Eg skal spesielt jobbe med argumentasjonen i dette skriftlege materialet. Det vil verta ein del skriving fram mot neste vegleiing, og først då skal me diskutere om mengda og innhald er fornuftig. Ashley peika på at det kanskje var litt mykje...

Neste vegleiing blir tirsdag 17 februar kl 11:00

Ingen kommentarer: